neděle 15. dubna 2012

SEX V BRAZÍLII (NĚCO PRO LÁĎU)

ta holka tam má napsáno .... prodává se :-)

Takže něco pro Láďu :-)
Moje zkušenosti z Brazílie ohledně tvé otázky jsou následují. Upozorňuji, že je to doba pozorování  co jsem tu tedy necelé 3týdny.
Co se týče mladých, záleží asi do jaké kategorie spadají, samozřejmě by chtěli být všichni jakože ve střední třídě zlaté mládeže, ale to tu prostě nejde, zde jsou megarozdíly v životních standardech o kterém se nám Evropanům ani nesní. Tedy řekl bych že ti nejchudší, makaj  už jako děti a to jak se můžeš dočíst kdekoliv. Je to od prodeje drog, či okrádání turistů, nebo pomáhání tátovi s něčím,(třeba vybírá prachy v minibusech atd.), nebo s ničím a stěžováním si na to že není.
Takže třeba synovec Normy, který tu u ní bydlí páč zde  někdě a někdy chodí do školy se  má asi takto. ( pozor zase pozorování 3dnů, tedy bez závěru a jen co Norma povídala) Vstává asi tak kolem 16hodiny ano ve 4odpoledne. Než si promne oči tak zapíná PC a jde na FB ( vymívárnu mozků dnešní mládeže jak vidíš celosvětově a nejeno mládeže ale i celého lidstva) zkoukne co možná zaspal pak si chvilu „četuje“, pak se podívá na pár trapných videí na internetu, pak mu Norma donese jídlo k PC kde si u toho“ začetuje“ po papání nasadí rukavici na levou ruku, veme ovladač bezdrátový a zapíná xbox, kde hraje nějakou píčovinu ONLINE, dle Normy již ROK. Tedy kdy chodí do školy, nevím, ale prý chodí. (pozor je mu tak 15-16let) zjitím přesně.
Troufám si říci, že takto tu tráví dny několik tisíc jeho vrstevníků. Musím ještě podoknout, že tento týpek  jménem B. má přítelkyni a včera po jeho porbuzení se to odehrávalo celé s ní, kdy ona asistovala svému milému svojí přítomností a s telefonem v ruce si zřejmě psala s kámoškou ( bohužel asi né s kamarádem páč to by mohlo bejt zajímavější)

Jinak co jsem byl v hostelu byl tam brazislký páreček 2x, který přijel ze SAO PAULA na velikonoce sem a jejich styl celý víkend byl ten , že přijeli ráno ve 4hod do 8 spali, pak se sebrali a dle toho co donesli byli na výletech v parku a na Kristovi  atd… večer se sebrali a kolem 10té razili na copacabanu( nebo někam jinam do clubů) , kdy se vraceli zcela tiše kolem 4té ráno a v 8vstávali a jeli zase nikam jinam na výlet a takto „aktivně“ pátek sobota, neděle. Příjemní mladí lidé, kteří  neuměli jako všichni zde vyslovit moje jméno, ale snažili se o to se mnou komunikovat a loučili se se mnou, jako s nějvětším kámošem po strávených cca 3*4hodinách v jednom pokoji. Holky mě při odjezdu olíbaly (já je taky samo) palce nahoru a bylo.(byli to studenti a bylo jim 21-22let)
Na cizince se tu zase dívají jak, kde a jak kdo. Byl jsem v centru a tam jsem měl pocit, že parta mladých chlapců po mě jde, byli asi 4 a různě se posunky na dálku domlouvali (myslím) nakonec to dopadlo dobře pro nás všechny páč jsem  možná paranoidní a zachoval jsem se tak jak jsem se zachoval a to únik do davu lidí. Ale fakt se na mě tak blbě dívali a když víš, že výlohy jsou vlastně zrcadlo a můžeš se dívat co je za tebou, tak to asi moje paranoia nebyla.
Musím konstatovat, že se pohybuji bez baťůžku někdy s igelitkou v ruce a v ní malý netbook, ale nevidíš nic než dvě igelitky( navíc v centru jsem ho neměl, jen tříčtvrteční světlé kraťasy a košili, žádné značky a bylo mi to nepříjemné. Trvalo to asi jen 5minut, ale měl jsem u sebe pas(o kterej bych nerad přišel) a malou hotovost a mobil.
Na druhou stranu když jsem bydlel v hostelu, tak to bylo v jedné favelce, kde jsem se cítil bezpečně i v nočních hodinách a bezproblémů, jsem tam vybral z místního bankomatu  2.000BRL za přítomnosti malých dětí tak do 10let, kteří když mě viděli tak mě vždycky tahali za ruce a něco ukazovali a u toho se řechtali a já nevím proč tomu tak bylo. Místní stánkaři a obchodníci si po těch pár dnech na mne již taky zvykli a když mne viděli palce nahoru a bylo to příjemné. Jsem pro ně jako gringo, ale jako jejich gringo.V centru jsem prostě turista co ho můžou ohulit. Tady ve falce si to nedovolí pokud se chováš normálně a navíc tam prostě necháváš těch pár drobnejch, těm místním, tak to tam žije v poho.
V domečku jsem 3den a byl jsem dvakrát ve městečku, které se je dá se říci také favelkou, ale je tu čistěji než dole a je to tu asi menší, tedy míň lidí. Je tu jedna taková hlavní ulice od které jsem asi kilometr a na té jsou soustředěné hospody a obchody a benzínka  a  fitko atd. dnes jsem šel večer po vymalování (bylo 20:30) na nákup páč potřebuji rejžák na podlahu jelikož si už nenechám v domečku stříkat hadicí po podlaze, na to ať zapomenou, to hezky zakleknu a vydrhnuto jako za starejch časů, není mi to cizí a takový práce se nebojím a koupil jsem si něco k jídlu a nějaké saponáty a prostě to, co jsem myslel, že unesu ten kilák a půl, nebo dva.
Takže obdařen asi 10igelitkama si to štráduji  cestou zpět a dvakrát za tu cestu, dvakrát, nekecám mi zastavil místní černej chlapík na kole jestli nechci pomoci.(pokaždý jinej samo)Jeho pomoc jsem nevyužil, ale myslím, že by mě normálně pomohl palec na horu a jelo by se dál. Nemám tady obavu z toho, že by mi někdo ten nákup sebral a odjel na kole. Každopádně jsem to těch 300m už odnesl.
Takže se tu chovaj k cizincovi jak kde a jak kdo, ve směs se chovaj lidi přátelsky, a pokecáš si i s řidičem minibusu o holkách a evropě( když si rozumíte) páč  jazyková bariéra je značná. Nicméně jsem samouk a myslím si že když to půjde tímto tempem  tak za 3měsíce to dám na nějakou vyšší úroveň, kort s mojí novou tetou Normou, která pořád a pořád mluví. ( když nepíše do překladače googlu)¨
No a holky v brazílii jsou prostě brazilský holky no. Jsou tu vesměs holky silnější a vůbec s tím nemají problém a to v každé věkové kategorii, chci říct, že většinou mají kratší trička a to co je mezi kalhotama a tričkem je prostě venku a co má bejt, tady to tak prostě chodí. Jsou tu taky holky, které jsou štíhlé, ale takových jsem potkal méně odhadem tak 1/3 štíhlejch  ku 2/3 krev a mlíko jak se říká u nás. No holky tu maj zadky větší než evropanky a jsou na to patřičně hrdé zdá se.
Pak mám jednu ověřenou zprávu jak to tu funguje s nevěrama. ( zpráva ze střední třídy brasil)
Jsou tu hodinové hotely, ale docela dosti promakané, že vjedeš do brány a za bránou je recepce, kde z auta zaplatíš, dostaneš klíček s dálkovým ovládáním a vjíždíš do areálu, kde u dveřích řekněme číslo 6 zmáčkneš svůj ovladač a otevírají se ti soukromé dveře do soukromé garáže(aby tě nikdo neviděl) do které zajedeš a vedle máš pokoj s koupelnou. Tomu se říká byznys kamaráde. Prej je tam vždycky plno a musíš si zavolat dopředu kdy budeš moci. Já auto nemám a tak se mě to netýká. Asi si ho tu možná ani nepořídím,  jen tak brzy. Auta jsou tu dražší než v evropě. No a holky se tu na tebe smějou, když jedeš v minibuse, kde je místo pro 12 lidí a najednou jich veze 18 a ty sedíš třeba na kraji tak ti tam sedne holka na klín a je to normální a přirozené páč ty si jí na klín nesedneš. Někdy je to krasavice, jindy zase né, ale na tom nesejde. Myslím si že evropani jsou pro zdejší holky atraktivní páč to tu tak moc není, ale všechno se kamaráde jednou přejí a jak bylo napsáno jinde, oni zjistí, že ti evropani jsou stejný prasata a budiškničemové jako ti jejich černí kluci. ( No některé mulatky jsou zde fešné  , že by jako slovník do postele?  ) Ale zbav se jí po tom, když to nepůjde. Na to nemám čas, teď mám spoustu jinech starostí co sám se sebou.
Jo a zase prověřená informace. Místní chlapíci rádi ty holky okusujou a to všude možně kde to jde. Takže  kluci když s brazilkou tak jí můžete samou láskou sežrat, jsou na to zvyklé a některé ty hryzance ani nezakryjou. ( No já toto nikdy nedělal, asi mám mezery) Myslím si že jako evropan by jsi neměl problém nějakou brazilskou holku ulovit,(dá se řící, že se tu i spousta holek jakože nabízí) otázka je co by dělo potom. To ti nepovím tak daleko nejsem a v následujících několika týdnech neplánuji takové dobrodružství.

Když si prostuduješ všechny daně a příplatky z dovozu tak na věci za 100dolarů nákupní hodnota mimo brazílii zaplatíš, clo a daně, a kontejnerovný a přepravný kontejneru a bůhví co ještě, můžu to sem prdnout někdy přesně , nebo odkaz,  tak prostě tě vyjde zboží na 174dolarů což je dost, řekl bych. Proto tu je elektronika tak drahá, viděl jsem telku sony 156úhlopříčku za 17.800BRL tedy asi 7x draží než si jí můžeš koupit v ČR.

Tak Ládine, doufám že ti to tak nějak stačí a když budeš chtít něco vědět tak si napiš pokusím se zjistit.

5 komentářů:

  1. Juj vyčerpávající odpovědi. Co mě štve je to, že po pročítání blogu (bílé písmo na černém pozadí)se pak podívám jinam a vidím řádky všude kolem sebe. Děsná kombinace. Ale za to nemůže Brazílie.
    Samozřejmě beru informace jako "začáteční", ikdyž se mi nechce věřit, že už je to 3 týdny, toto letí.. Na cizince si budou muset zvykat, vždyť za dva roky je tam MS ve fotbale a to začne to opravdové šílenství..
    Jinak mě brazilky až tak neberou, jejich protějšky bere jiný ideál krásy než mě, proto chtějí být brazilky více oplácané a zadek je základ. Jsem zvědavý jak si to tam zařídíš a jaké budou Tvé další kroky a jak se začneš měnit ty. Ikdyž pro nás měnit nemusí nic znamenat, když tě člověk nezná osobně a nemůže porovnávat.
    Zatím se měj a ať se dílo daří :-)

    OdpovědětVymazat
  2. No na fotbal se tu připravují asi značně, všude se staví a ladí se ideaální tvář města. Myslím, že to mají jako motor, ten fotbal a pak i olympiáda.

    Pozadí zkusím změnit na jiné dal jsem tam to co mě první crvnklo přes nos.

    Jo a děkuji za přání, určitě se člověk začne měnit a přispůsobovat vnějším vlivům ať chce nebo nechce, už i to že musíš mluvit jinak jinou řečí tě vlastně trochu změní. A každopádně palcuju jak o život to je fakt dobrej vynález. Předpokládám, že to tu je od dob kolonizací, kdy si mezi sebou až tak nerozuměli a začlo se tu palcovat. Nic lepšího mě nenapadá.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mam pocit, ze tady se stavi furt a olympiada / MS je jen tak bokem. Mimochodem ta zeleznice Rio/Sao se nestihne.

    Tady u nas sem ten den co jsi priletel jel pro babicku a z okresky delaji dalnici. Pajtasove s takovyma tema brazilskyma kosama do vypadaj spis jak cepy hrabe drakuly uz klestili cestu, zbouraji par set domu co tam stoji bez povoleni a jede se. Okresky jsou tu tak preplneny a bez krajnic, ze byste tomu neverili. U Breq pred barakem na prasny ceste ted byla bouracka... motorkar do auta, mozek mu pry sbirali z cesty.

    Taky tu u nas vznikaji uplne novy kondominia/ctvrte.. proste na opusteny kopec v divocine nastoupi bagry a udelaji sit hlinenych silnic, pak za par mesicu zacnou vznikat domy, pak se to vyasfaltuje a jde se na dalsi kopec.

    Taktez v dzungli, ktera by kdekoliv jinde byla narodni park, se proste z niceho nic objevi tezka technika a za par dnu postavi halu 50x200 metru. Nebo 10 takovych. Nechapem nikdo.

    Ty palce jsou zvlastni, v cesku si vzdy musim odvyknout.

    A nakonec jen rada... je to tvuj blog, ale plugin na nejnovejsi komentare po strane by se hodil, kdyz jsi v tom redesignu!

    OdpovědětVymazat
  4. No kluci, budu se fakt snažit to nějak zvládnout slibuji. Vidím sám, že je to jeden velkej chaos, ale tak to tu prostě chodí :-) Né,až bude trochu času tak určitě dám na rady a něco podniknu. Musím makat na domečku abych pořád dokola jen nevytíral je tam práce dost a dotoho se snažím něco dělat na tom netu a času fakt málo. Dnes jsem se v noci vzbudil bolestí zad a musím co nejdřív sehnat nafukovací matraci páč na bambusový postely se fakt spát moc dobře nedá a ani jsem se nemohl v noci zvednout. Radši jsem to dospal ne zemi.

    S tím stavebním boomem je to tu fakt dost hudtý. Já co jezdím jednou cestou tak taky po hliněnce a autobus to tam švihá až lidi v zádu nadskakujou. Buduje se toho mnoho a na infrastruktuře tu makaj taky. Každopádně by u nás takto nemakali a silnice by zavřeli, tady jedou na hlince za provozu. Nějaký fotky mám. Hele mám vybitou baterku to tam dávám.

    OdpovědětVymazat
  5. Gгeat post! We are linκing tо this ρaгticulаrly greаt articlе οn
    our wеbsite. Keеp up the goοd writіng.


    Also visit my wеbsite :: irving tx taxi

    OdpovědětVymazat

zase anonym... no fuj